FAQ
1. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar ?
- wpłata na konto bankowe;
74 1140 2017 0000 4902 1300 4832
Piotr Szwed
Oleska 11/12
51-200 Wrocław
- płatność poprzez przelewy24
- wysyłka za pobraniem.
- odbiór osobisty w sklepie we Wrocławiu
2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru ?
Tak. Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego we Wrocławiu:
3BUTY.pl
Stargardzka 9d
54-156 Wrocław
poniedziałek - piątek 9-17
Soboty, niedziele i święta – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (Tel 512360090)
3. Jakie są koszty przesyłki przy zakupie więcej niż jednej pary butów ?
Koszty wysyłki są stałe - niezależne od liczby zakupionych produktów (paczka max do 31,5 kg:
WYSYŁKA KURIERSKA GLS:
POBRANIE: 15 ZŁ
WPŁATA NA KONTO: 9 zł (W PRZYPADKU PROMOCJI WYSYŁKA GRATIS)
4. W jaki sposób mam wybrać właściwy rozmiar ? Jak zmierzyć długość wkładki ?
Właściwy rozmiar obuwia można wybrać na jeden z poniższych sposobów:
- odrysować stopę na kartce, zmierzyć największą odległość (od dużego palca do piety),
- zmierzyć długość wkładki w jednym ze swoich butów (o podobnym kształcie), wynik porównać z podanymi przez nas długościami i na tej podstawie wybrać odpowiedni rozmiar. Podkreślamy jednak, iż wkładkę należy mierzyć, gdy znajduje się ona wewnątrz buta
- miarkę należy włożyć do środka, przyłożyć dokładnie do podeszwy i zmierzyć odległość od dużego palca do pięty.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji: max. 24h
- czas dostarczenia przez przewoźnika: 24h
Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.
6. Jaki jest całkowity koszt zamówionego towaru ? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Całkowity koszt składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru oraz kosztów wysyłki.
7. Czy oferowane produkty są objęte gwarancją ? Na jaki okres ?
Tak. Kupione produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.
8. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić ?
Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w terminie 3-4 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia (e-mail) o wysyłce, prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie:
+48713499828
+48889571952
9. Nieodpowiednio wybrałem/am rozmiar butów. W jaki sposób można wymienić rozmiar ?
W celu wymiany rozmiaru prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie
+48713499828
+48889571952
Za każdym razem prosimy o podanie Państwa wszelkich danych aby zamówienie zostało jak najszybciej rozpoznane. Prosimy także podać rozmiar butów, na który mają zostać wymienione - nasz pracownik sprawdzi czy jest on aktualnie dostępny i wytłumaczy jak należy dalej postępować. Podkreślamy, iż w przypadku wymiany rozmiaru, koszty przesyłki w obydwu kierunkach pokrywa Kupujący. Do pudełka z butami należy włożyć 15zł na wysyłkę zwrotną oraz kartkę z informacją na co ma być wymiana.
10. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru ? W jaki sposób ?
Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, na koszt Klienta. Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem. Przed wysyłką zalecamy skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia sposobu dostarczenia towaru.
11. Chciał(a)bym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić ?
Jeżeli w danej sytuacji obuwie podlega reklamacji prosimy odesłać je na adres :
Piotr Szwed
Stargardzka 9d
54-156 Wrocław
Zalecamy skorzystanie z dostępnego na naszej stronie druku reklamacyjnego. Można go pobrać tutaj. Zalecamy dołączyć go do przesyłki i odesłać do nas razem z butami. W przypadku uznania reklamacji i niemożności naprawy obuwia wymienimy towar na nowy lub zwrócimy kwotę stanowiącą wartość złożonego zamówienia.
12. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić ?
W takiej sytuacji prosimy o możliwie szybki kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie:
+48713499828
+48889571952
i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Zwrócimy wszystkie koszty przesyłek poniesione w związku zaistniałą sytuacją.
13. Po złożeniu zamówienia chciał(a)bym z niego zrezygnować? Co mam teraz zrobić ?
W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej przesłać informacje o rezygnacji ze złożonego zamówienia na adres e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie
+48713499828
+48889571952
Transakcja zostanie anulowana - Kupujący nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.
14. Towar który otrzymałem/am jest wadliwy ? Co mam w takiej sytuacji zrobić ?
W takiej sytuacji prosimy o możliwie szybki kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie
+48713499828
+48889571952
Prosimy krótko opisać wadę. Poinformujemy jak należy w takiej sytuacji postąpić. Oczywiście pokryjemy wszystkie koszty przesyłek poniesione przez Kupującego w związku z wymianą wadliwego towaru.
15. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić ?
W przypadku jakiejkolwiek pomyłki przy składaniu zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie:
+48713499828
+48889571952
Prosimy o wytłumaczenie w którym miejscu nastąpiła pomyłka - poinformujemy co dalej w konkretnej sytuacji należy zrobić.
16. Z jakiego materiału wykonane są oferowane produkty ?
Informacje dotyczące materiału, z którego wykonane są oferowane przez nas produkty, zostały podane w opisach poszczególnych produktów.
17. Po zamówieniu chciał(a)bym zmienić rozmiar. Jak to zrobić ?
W celu zmiany zamówionego rozmiaru obuwia prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
info@3buty.pl
bądź telefonicznie
+48713499828
+48889571952
Prosimy podać rozmiar butów, który ma zostać ostatecznie wysłany - sprawdzimy czy jest aktualnie dostępny i poinformujemy czy taka zmiana jest możliwa. Prosimy nie licytować kolejnego rozmiaru.
18. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT ?
Tak. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, po zakupie prześlij nam dane, na które faktura ma zostać wystawiona :
- Nazwa firmy (imię i nazwisko)
- Adres
- NIP